Typografie, kleur, textuur en vorm als onderdeel van je identiteit
Ontwerp en vormgeving
Wie en wat wil je bereiken met je communicatie? Wil je dat jouw doelgroep en je prospects jou beter leren kennen en contact met je opnemen? Of wil je dat ze jouw product of dienst afnemen? Het is belangrijk om het doel van je communicatie helder te hebben voordat we met het ontwerp en vormgeving van je communicatie aan de slag gaan. We analyseren samen met jou je wensen, bepalen waar je staat in de markt en wat je imago en identiteit is. De uitkomst daarvan gebruiken we als uitgangspunt voor het te ontwikkelen communicatietraject.
Daarna gaan we aan de slag voor een ontwerp dat helemaal bij jou past. We kijken naar typografie, kleur, textuur, materiaalgebruik en vorm. Daarna voeren we het definitieve ontwerp door in de vormgeving en in de boodschap van je huisstijlelementen en je communicatiemiddelen. Vanzelfsprekend altijd in dienst van het waarom van de communicatie. Zo kunnen we informeren, verrassen, sturen, opvallen, verleiden en overhalen.
Huisstijlontwerp
Je huisstijl is je signatuur die op al je communicatiemiddelen goed tot zijn recht moet komen: van visitekaartje tot powerpointtemplate en website. Wij ontwerpen de huisstijl die bij jou past en voeren die door in al je communicatiemiddelen. We verzorgen ontwerp en vormgeving van je nieuwe huisstijl, maar doen dat ook als je jouw huisstijl opgefrist wilt hebben.
Communicatiemiddelen die we inzetten
logo – visitekaartje – briefpapier – enveloppen – flyers – posters – brochures – advertenties – schoolgidsen – rapportomslagen – banners – e-mailnieuwsbrief – website – magazines – uitnodigingen – frisbee – boeken – menukaarten – etiketten – pennen – ansichtkaarten – bierviltjes – stickers